fredag 3 oktober 2008

LYCKA!!!

-OOOoojoooOOOojJ, OJ! Nu är jag alldeles skakig, darrig, snurrig....kanske för att jag inte har ätit mer än en chokladbit...eller så kanske det är för att jag har fått en sån´här....!!!?


-TITTA.... ...TITTA, DEN ALLRA
FINASTE
OCH HELT MIN EGEN
!

Tack snälla Flisan, med ett hjärta av guld! Du är värd precis alla utmärkelser, bara så att du vet! Det här priset blir du inte av med, det får åka tur o retur tillbaks till dig igen. För att du är en sån´supergo bloggranne!

TACK, TACK, TACK!!!

Jag vill även skicka den här utmärkelsen vidare till två andra härliga bloggare, nämligen Mizty med bloggen Söder om landsvägen, och Sof/Sök och du skall finna. (Måste man motivera...?)FÖR ATT: Ni vågar vara personliga, Ni skriver härliga inlägg, Ni tar er tid till såna som mig...Ni är helt enkelt underbara och dessutom stammisar här!

KRAM PÅ ER ALLA!!!

7 kommentarer:

LillaFlisan sa...

Hjärtat!!!!


Kram flisan

P.s. Bra val! Mitzy och Sof är underbara!!!!

S o F sa...

Men hjälp!

Nu blev jag rörd - du är väl för gullig!

Tack snälla du!

Ska fixa på min blogg imorgon för nu ska jag strax gå och lägga mig.

Stor Kram och Tack igen!

PS. Och tack till lillaflisan för den gulliga kommentaren! DS:

LillaFlisan sa...

Nej, det är inte Eliott på bilden utan Bam-Bam(vi har inte döpt honom utan kullen hade namn efter familjen Flinta)
Eliott är en riktig liten ludentuta trots att han är en "nakenkatt", han liknar mer en devon rex faktiskt!
(Lämnar med några länkar (om du vill) till bebisbilder på skrynklorna, Sphynxar ser sååå skrynkliga ut som bebbar)

Här kommer en länk med en bild på elliott när han var bebis. Han var sååå skrynklig och söt:

http://www.elitecats.se/component/option,com_zoom/Itemid,26/page,view/catid,1/PageNo,6/key,51/hit,1/

Här kommer en länk till lilla blyga Bam-bam:

http://www.elitecats.se/component/option,com_zoom/Itemid,26/page,view/catid,1/PageNo,3/key,25/hit,1/

Trevlig helg!

Flisan

Anonym sa...

Hej!
Vilken härlig blogg! Fina bilder!Jag kommer att följa dig!
Hulda

rosenskära sa...

Grattis snäckan, den var du väl värd! Det kommer fler!

Lena

Mizty sa...

"Såna som dig", Line finns det bara en utav. Du är unik! En härlig glad tjej som jag är glad jag snubblade in hos - för det får Flisan ha en eloge - henne kan vi ju kalla mellanförmedlare, hon upptäckte dig och genom henne och min nyfikenhet om vem hon skrev om, kom jag. Det ångrar jag inte, jag är glad att du finns och du är väl värd din award.

Rörd och glad blir jag när du sen ger den till mig, goa Line. Den ska snart få sin plats på min blogg. Tack, säger jag så länge.

Gokramar Mizty

Viola sa...

Blev ju nyfiken när jag var hos Mitzy, du gjorde ett toppenval! Hon är verkligen värd den, den goa skånskan, kram VIOLA