söndag 12 oktober 2008


FRUSTRERAD! Skulle behöva skriva av mig lite men eftersom jag inte varit så bloggsmart, utan gett min adress till alla som jag känner måste jag hela tiden censurera....och det hatar jag! Men man vill ju så gärna visa vad man pysslar med, särskilt så där i början när allt är nytt och det känns som om man är helt ensam i blogguniversum. Det är den där bekräftelsen som ställer till det, borde komma ihåg att man aldrig får den respons man drömmer om, eller som man inbillar sig att man behöver. DUMT, mycket dumt....borde veta bättre! När man har hållit igång och jobbat i ca:24 timmar i sträck behövs det inte så mycket, då kommer klumpen i halsen för minsta lilla, sedan börjar man grubbla och det blir liksom en enda röra inne i huvet.

Tur att katt-kramar alltid hjälper.

1 kommentar:

S o F sa...

Självklart ska du visa vad du pysslar med, du är jätteduktig!!

Och bloggen är ju hur fin som helst.

Jobbigt med människor som alltid vill "ta ner" en på jorden, med syrligheter.

Heja Line!

Varma hälsningar från din supporter! :)
Ha en fin vecka!