fredag 12 september 2008


Äntligen fredag och ledigt i helgen! I dag (kväll snarare) har jag börjat städa bort sommaren här hemma. Det ÄR ju i alla fall höst ute. Jag vet att jag tjatar om hösten. Jag har redan börjat pälsa på mig, raggsockar och tre lager stickat...måste ju vara beredd på eventuella snöstormar och liknande. Det leder dock till smärre värmeslag när man springer inomhus hela dagarna, och inte blir det bättre av att alla andra envist fortsätter att dra på sig sommar paltorna. Dom fryser ju ihjäl om man sätter AC:n på 19 grader! =) Slutade tidigt från jobbet och hann med lite inspirerande shopping. Mina fina fynd får ni se nästa gång ....nämligen inget minne kvar i kameran just nu.

STORA KRAMEN

Nu ska jag äta kvällsmat, kikar nog in lite senare igen... många ord nu =) på tal om ord, visst blir man fnissig av stavningskontrollen. Stickat: styckat, sticka, tickat, skickat, slickat...STYCKAT, Hi Hi :) vi ses snart!

Inga kommentarer: