onsdag 4 mars 2009

Uppdatering

Tjingeling mina raringar...tror nog snart jag får frångå det där med att inte göra inlägg utan bilder...det är ju trots allt JAG som bestämmer här på bloggen...förstår inte varför jag alltid ska krångla till det så för mig själv med regler hit och dit!(Nu har jag tagit bort bilden som tidigare fanns här i inlägget, bara för att =)) Nej, fri som en fågel...det är så det ska va! Eller snarare det är nog så man helst av allt ska känna sig när man skapar...för det gör man ju faktiskt när man bloggar...även om man kanske inte alltid tänker på det =) Nog babblat om detta. Jag ville mest bara berätta det senaste...

Jag och Springpojken (han mer eller mindre kräver att bli kallad detta, bara så ni vet) har köpt 2 biljetter. Så, den 27 mars ska vi åka till Jönköping och se BOB DYLAN =D Jag har länge vägrat att lyssna på Bob, tycker att han har en alldeles för nasal stämma och munspel...nja dom är liksom också lite gälla i tonen. Men är man sambo med ett fan går det liksom inte att värja sig hur länge som helst. Nu har jag vant öronen...kommer till och med på mig själv med att nynna någon av hans melodier. Vi får väl se om Bob himself kan frälsa mig ;) Det ska bli mycket intressant...jag går ju i rent vetenskapligt syfte, ha ha!

Avslutar med ett litet citat:
"Det är ju så vackert att man nästan börjar gråta"
Tias-Springpojken tittar på Törnrosa, han är ju för söt =)

STÖRSTA KRAMEN

7 kommentarer:

Viola sa...

Jodu Line när mna skriver inlägg så vet man inte riktigt vart det ska bära hän, har alltid en plan men i slutet har den alltid blivit förändrad, lyckos dig!!!!Älskar BOb och jag skulle så vilja se honom, ha en bra dag, KRAM

Mia sa...

Tack snälla söta Line för det söta paketet. Har inte hunnit tacka för jag har jobbat så mycket men det kom här om dagen. :)

Sköt om dig och ha en riktigt härlig helg!
Kram Mia

Lina sa...

Det kommer säkert bli jätte bra! Själv ska jag gå på Bruce Springsteen i sommar. Även i detta fall är den killen som är ett fan:) Han har till och med köpt skivor till mig så jag ska kunna lyssna in mig innan konserten:) Tycker Bruce är helt ok men det är ingen musiker jag blir helt till mig av att lyssna på... Den största upplevelsen kanske blir att se min älskling i extas:)
Ha det fint!
/Lina

S o F sa...

Kram gulliga du!

Ska bli kul att höra vad du tyckte om Bob.
Vår äldste son ska också gå och titta på honom (fast i Malmö) men han är liksom mer partisk för han gillar Dylan.

Jag är mer som du, "så där". Men i vilket fall som helst så är det ju en världsartist sen lååång tid tillbaka.
(men är han inte lite tråkig sett ur en scenframträdande-synvinkel)(det har jag fått för mig)

Ha det gott!

rosenskära sa...

Vet du Line, när jag träffade min blivande, upptäckte jag att han var en Disney-nörd! Han hade en himla massa filmer, t o m Törnrosa! Fast den var faktiskt ouppackad... När sedan barnen kom, passade det väldigt bra med alla dessa filmer, och fler har det naturligtvis blivit under åren!

Bob är inte min favorit heller, men vi ska på U2, det blir grejer det!

Lena

annashusidingtuna sa...

Alltid kul att gå på konser även om man inte från början stordiggar artisten så brukar i alla fall jag göra det när jag går därifrån.
Kram Anna

Daniel sa...

Vilken härligt finskriven blogg!
Super!