måndag 30 mars 2009

Om

att se saker på ett nytt sätt. För mig var gårdagens inlägg ett avslut...och en ny början. Precis som några av er kommenterade, så kan det ju vara på både gott och ont, det där med att öppna ögonen. För mig är själva kärnan, och det jag väljer att spara, tacksamhet.

Djupare än så blir det inte (för den här gången)...och med detta sagt hoppas jag att ni alla ska känna er alldeles lugna. Innan dagen är slut kommer ett nytt inlägg från "gottepåsen".....i sann Line-anda !

Hjärtligt tack alla raringar
STÖRSTA KRAMEN

3 kommentarer:

Viola sa...

Skönt att höra efter dessa rader och får då önska dig en bra start på denna veckan, STORA KRAMEN

Roses & Angels sa...

HEJ! Åh så fin din sida du har! Du har ändrat haha. Jag har också öppnat en ny blogg pg a problem med header och så. Du är välkommen att följa mig där om du vill. Ha en bra dag Kram Christa

brutaltlagom sa...

Du vet att jag tycker väldigt,väldigt mycket om dig va... Ja kan verka onödigt självcentrerad ibland men jag lyssnar mer är gärna om du vill prata... =)Du kan ringa mig när som, var som (vissa har ju mobiltelefon=))... bara så du vet... annars ses vi ju imon... men ring om det är något... Skönt att det känns bättre iaf...