tisdag 20 januari 2009

Ironiskt

Tjingeling mina raringar! Tack för alla omtänksamma kommentarer, ni är SSSSSSSÅåååååååå ......! Och med lite positiva energier och virtuella änglar från er mår jag nu faktiskt mycket bättre=) Jag tror till och med att jag känner mig...inspirerad! Inte illa, eller hur? Dagens bilder är på lite detaljer från ett mycket litet rum här hemma, som jag ännu inte visat. Tavlan är ett gammalt tryck, inropad på auktion för några år sedan. Det lilla skåpet är ett utav mina käraste fynd, som jag faktiskt köpte precis när vi skulle flytta in i lägenheten. Första veckorna när vi inte hade några gardiner stod det på fönsterbrädan i vardagsrummet, helt ensligt och vackert.



Jag har blivit utmanad av Katta (Rost & rosor), att visa den 4:de bilden i den 4:de mappen som jag har i min dator. Detta är dock helt omöjligt, tro det eller ej, men jag har bara en enda mapp. Namnet på denna enda mapp är "Bloggbilder" (vilken överraskning va?!). Då blev det ju till att i vilket fall kika vilken den fjärde bilden var, nu är det ju inte ens en riktig bild, men ändå......

...(lite ironiskt,visst=))

STÖRSTA KRAMEN

9 kommentarer:

Sea Angels sa...

Hi Line how are you now.xx
I adore the picture of Our Lady, she is so beautiful, no wonder it is a treasure for you.
Hugs Lynn xx

Viola sa...

Hallå Line denna gråa trista dag man vaknar till, ytterligare en grå slaskig dag, avskyr dessa, så jag får ta och muntra upp mig med en loppistur i em, då känns det med en gång mkt bättre...

vilken underbar madonnatavla så vacker, älskar gamla religösa motiv och förstår att du är kär i detta rara skåp,

och så måste jag ju bara skriva att din header är helt underbar, den finaste jag sett på sista tiden, hur i jissi namn får du till detta,

ha en bra dag, stor kram VIOLAN

Katta sa...

Hej Line! Skönt att du funnit inspiration :D Kul att den låg där som nummer fyra med. Fin madonnatavla och skåp.Försöker komma igång med lite skapande här hemma med men man blir inte så motiverad i det grå mörka ljus som är nu. Ha en bra vecka , kram Katta

KulTur i Natur sa...

Skrattar gott Line!

Inspiration - ja det var ju just det...

Kram!

KulTur i Natur sa...

DigiPix = Sök och du skall finna + make.

(om nån undrar)

Petra sa...

Skönt att inspirationen infunnit sig igen, den kommer och går i dessa gråa tider.
kram.

Anonym sa...

Hej!
Det lilla skåpet är jättefint. Och sen den gamla bilden med Hulda och Lilla Vargen, jag älskar den!! Ser ju ut som jag och min vovve! Ja, fast jag är stor nu, men...
Hulda

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Det var ett sött litet skåp Line! Me like:)

Kram på dig
Annica

Anonym sa...

Hej!
Jag gillar den här bilden med Hulda och Lilla Vargen. Finns den att hämta någonstans eller är det din privata bild? Jag skulle hemskt gärna vilja ha den! Är jag fräck eller?
Hulda