lördag 16 februari 2013

Pinterest

Tjingeling alla glada mitt i lördags myset. Nu när jag ändå är igång och uppdatera mig vad gäller alla "nymodigheter" här på nätet, som också kan vara användbara när man bloggar, så har även jag hamnat på Pinterest. Åh halleluja vilket ställe! Om man som jag är ute efter vackra bilder som inspirerar, eller DIY tips är Pinterest oslagbart. Bäst av allt är att man lätt som en plätt kan samla alla sina favoritbilder på ett och samma ställe och dessutom få en källförteckning "på köpet". WONDERFUL!  Jag personligen har inte hunnit samla på mig så många bilder ännu, men oj oj vad mycket det finns att titta på där, så har du inte anslutit dig, gör det! Kvällens tips ;)


 Älskar färgen på dörren!




Bara en liten liten kristallkrona till sovrummet är väl inte för mycket begärt.

SOV SÖTT BLOGGISAR

 

Inga kommentarer: