måndag 11 februari 2013

♡ Nytt år nya möjligheter!

Hej! Välkomna till den här lilla bloggen, Lines Lycka heter den visst...tror jag...ja jo så var det ju *L. Denna min alldeles egna blogg, som upptog så mycket av min tid och som fyllde mitt liv med sådan glädje och kreativitet, har nu legat i dvala mer än lovligt länge. Ändå har den och Ni alltid funnits där i mina tankevirvlar. Ja virvlar, det kanske är just därför som det inte har blivit något bloggat, det har helt enkel virvlat för mycket. Det kom en alldeles underbar liten Freddie-klimp och ställde hela livet på ända, precis som det ska vara när en ny liten person kommer till världen. Ja ett riktigt litet yrväder, som nu hör och häpna, har hunnit fylla 2 år! 

Jag har valt att stanna hemma och ägna mig helhjärtat åt min son. Mina dagar är fyllda av besök på öppna förskolan, biblioteket, sångstunder, utflykter till 4H, promenader i ur och skur, fågelmatning och pulkadragning och allt annat mellan himmel och jord som kan tänkas roa en 2 åring. Dessutom ska ju hemmet skötas, tvätt tvättas, mat lagas...ja, ni vet...jag VET att Ni vet. Kära bloggande mammor, och jag tänker att kan Ni, så kan jag. Så nu är det slut på dvalan. Blogglandia here I come!
 Varmt välkomna till Lines Lycka anno 2013.
 
STÖRSTA KRAMEN
  

Inga kommentarer: