fredag 25 juni 2010

no 17

Hurra…

 

 

…för TRADERA! Äntligen har jag hittat min klänning…slutsåld i butik och på nätet, men den fanns på Tradera, visserligen nästan dubbelt så dyr, men nöden har ju som bekant ingen lag…och JAG har minsann varit i nöd dom senaste veckorna och slitit mitt hår och gråtit tårar. Nu hoppas jag att den är fin på riktigt och passar när jag får den. Det är lite svårt att beräkna storlek just nu, så jag satsade på en större…då kan jag ju i så fall sy in den om det behövs. Nyfikna kan se den i Lantliv nr 7, stilen blir lite hippie-country chic…mer säger jag inte =) Nu kan jag fira midsommar med lätt hjärta och det hoppas jag att ni också gör.

Glad sommar och största kramen

Line

 

3 kommentarer:

Petra sa...

grattis! nu blev jag allt nyfiken på hur denna klänning ser ut.. hoppas att ni haft en fin midsommar!
Kram!

Viola sa...

Hallå vännen, det var ett tag sedan sist, men idag har jag besökt två gamla bloggvänner, lillflis och du..nu väcker du min nyfikenhet..du visar välan bild, är i vattenhålet och firar en väldans lugn midsommar, hade ett stort behov utav detta, KRAM

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Men vilken lycka! Nu håller jag en tumme för att du blir magiskt snygg i ditt köp:)

Kram Annica