måndag 7 juni 2010

no 15

Hur många poäng får jag för det här?

Hej alla raringar, dags att bryta tystnaden…och berätta varför det varit så sparsmakat med text här ett tag. Det är ofta så, om jag känner att jag inte kan säga det jag verkligen vill, då blir det tyst. Men NU har jag nyheter som nästan kräver en trumvirvel och som borde ge mig full pott på vuxenpoängskalan…eller vad tycker ni ?

 

Bröllop i augusti…

BABY!

…bebis i oktober/november!!!!

Va på ultraljud förra måndagen, och skickade ut inbjudningarna till bröllopet i torsdags. Nu börjar allt kännas väldigt verkligt på något sätt och STORT, så stort att jag inte riktigt kan fatta att det ska hända MIG =) Ni kan förstå att jag nästan svämmar över av alla tankar och känslor som virvlar runt i kroppen…och så har jag ju något annat där inne som också sprattlar på rätt bra…inte konstigt att jag känner mig lite lätt sjösjuk, ha ha =)

Största kramen

Line

8 kommentarer:

brutaltlagom sa...

JAG VISSTE DET!!!!!!!!!!!=)


ÅÅÅÅH, Det kommer bli FANTASTIKO!!!! Du gav mig just en hel skopa energi och behöver du hjälp på något som helst så är jag ju arbetslös i sommar vad jag vet och kan gärna vara din musa=)...

Jag avslutar min kommentar med Ronjas vårskrik som du får föreställa dig i ditt huvud=) Men istället för vitsippor så springer jag runt på en heltäckningsmatta i blåmelerad akryl lr något=)... men tjuter... det gör jag=)


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAaaaaaaaaa

AAHHHAHAAAAAAA aAAAAA=)

S o F sa...

Å bröllop också! :)

Ja det måste väl innebära att man får alla vuxenpoäng som finns att få.

DubbelGrattis!!

Hoppas att allt blir såsom ni vill att det ska bli.

Varma kramar till er båda.

Anonym sa...

Jättegrattis till er båda.... en sommar att minnas.

Kram Irma "Stadstjejen"

Lina sa...

Så fint!
Det är lustigt, med alla de där poängen man ska ta. Hus och bil och barn och bröllop...
Du har kommit långt nu;)

Stor kram

LillaFlisan sa...

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!


GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTIS!!!

Jag sitter här och bara skriker av lycka!!!!

ÅÅÅÅHHH, såå roligt!

Allt gott till er alla fem!

Kram

Flisan

Anna Fåfängan sa...

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!

Helt fantastiskt, GUD VA KUL!!!

GRATTIS TILL TUSEN!

Åh vad gla jag är er för skull :D

Hoppas på lite bilder fr bröllopet för jag är nyfis hihi.

Önskar jag kunde krama dig grattis!

/ love Anna

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Men åååh Line...Vad kul! Största grattiskramen!

Kram Annica

Lycka är ~ Onnea on sa...

hej!
Hittade in hit till din fina blogg.
Massor du har på gång..lycka till med graviditet och bröllop.
Kommer gärna in här snart igen.
trevlig midsommar!
~Marita~