onsdag 22 juli 2009


HRM...ha ha ha!!!
Kan inte annat än skratta åt röran =)

KRAMEN

5 kommentarer:

S o F sa...

:) Humor hjälper!

Men jag tycker ändå att jag börjar skönja ett vackert hem där bakom kartongerna.

Ha det gott Line och Tias!

LillaFlisan sa...

Vaddå skratta så där hr vi det här jämt! Och vi ska INTE flytta, hahahaha!

Elsa, inte visste jag att jag hade saknat hennes små vita tofflor så mycket och så ligger hon där och bara visar upp dem!

Pluttan!

Ta hand om er!

Kram

Flisan

erry sa...

Åh, vad kul att du skrev hos mig så att jag hittade hit! Måste ju börja med att säga att din "header" är UNDERBAR! Så fina bilder!

Nu ska jag titta vidare här.. :)

Katta sa...

Kan tänka mej att katterna tycker det är lycka med alla flyttkartongerna. Kram Katta

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Här ser det ut som det ska ser jag;) Vem har inte varit där...men det är ju så det är!

Kram i röran
Annica