måndag 20 april 2009

HEEEEJ

alla raringar, tack för alla söta kommentarer om mina vårbilder, som ni nu har fått dras med i en hel vecka =) Blev ju nästan en liten bloggpaus här...det var inte meningen. Det är som vanligt så att tiden går alldeles för fort. Inte har jag fotat något heller. Men ville i alla fall kika in och önska er en fortsatt fin, fräsch och härlig ny vecka. Dagens bild är en av alla som togs den där dan, när jag tillfälligtvis var modefotograf. En av bilderna skulle ju användas i en annons, så det var pirrigt, pirrigt. Mååånga bilder blev det och denna är en av mina favoriter.


SOLIGA KRAMAR

8 kommentarer:

Fåfängans Hem sa...

Heeej! ♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥

Underbara Line, jag har sett dina kommentarer och blivit glad :) Ja jag har helt tappat "det" :( Det blev så när jag för en månad sen började jobba...hade all tid i världen förut då jag va arbetslös men det vill/ville man ju liksom inte direkt berätta hihih...Å nu går dagarna så fort...å jag känner mig supertaskig mot folk ;) Spec de som e så söta o skriver massa....men jag tror jag börjar få lite sug igen iaf hihi...men kanske då bloggar några ggr i veckan o inte varje dag.
♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥
Vad fint du har gjort om i din blogg! Underbara Line färger!! Me like!!

Tack herrarna mår fint :) den ena blev snaggad i ett sk Lejontrimm ( ja det va katten:) för inte så länge sen hihih..ingen vidare syn men väl behövligt för alla dess tovor jag inte vill börja bråka om med han ;) Hoppas du mår fint o likså dina kära omkring dig.
Tack för alla fina ord raring! Saknat dig :) Många kramar Anna panna! I´ll be back ;)

Mia sa...

Härligt Line med dina vårbilder och härliga färger! Jag har inte riktigt hunnit kika runt så mycket bland bloggarna men nu har jag äntligen en liten stund över.

Ha en fin tisdag!
Kram Mia

rosenskära sa...

Ja DEN bilden måste du ju vara helnöjd med! Du kan hantera en kamera!

bland har man tid för bloggandet, ibland inte. Och nu, när våren kommer, finns det ju så mycket andra saker och upplevelser att prioritera, eller hur?!

Kram/Lena

Anonym sa...

Vilken underbar bild det blev :-) Hoppas allt är bra med dej!

Kram!

Anneli sa...

underbara bilder du visar...på dig med....
kram
annelie

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Det var en riktigt fin bild! Tycker du ska vara kalasnöjd med den. Min första (och enda) publicerade bild är en hand som håller i en prismärkare...*fniss*

Hoppas allt är bra!

Kram Annica

LillaFlisan sa...

Söta Line fine..... Jag har också legat lite lågt med bloggen och kommentarer. Känner att lusten och tiden sviktar men även inspirationen att skapa inlägg. Men jag tänker också på dig, massor - och på Mitzy.... Jag saknar hennes inlägg så mycket......
Men i bland kommer ju livet i mellan..

Rastgården ja, den är ju INTE direkt populär vill jag bara tala om.....
Elliott, den bortskämde rackarkatten har stora problem med att inte få som han vill. Stängda dörrar ska gnällas upp..... Han gnäller och vill ut när han är inne och när han kommer ut så duger det inte med att sitta i rastgården inte. NÄ, då ska han in i stället. (fast det handlar nog mer om att han INTE vill vara instängd utan ströva fritt.)
Vi får väl se om de vänjer sig.....

Nu ska jag iväg och styra upp dotterns klassreseloppis som går av stapeln imorgon. Det är bra för då blir vi av med ytterligare lite skit........ Men en dag som denna med 20 grader varm och solsken då lockar inte ens en loppis... Nä, nu vill jag korka upp vinet och tända grillen!

Dessa hittade jag här ovan så dom får du av mig i stället!
♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥

Puss

F

Hälsa spingpojken också!

S o F sa...

Hej Line!

Tittar bara in och tackar för besök hos mig och passar på att önska dig/er en riktigt fin och härlig vårhelg!

Kram!