onsdag 11 februari 2009

Mjukaste pälsklingen...


Nospussar till Flisan<3

20 kommentarer:

LillaFlisan sa...

ELSA PÄLSA!!!!!

Min darling!!!!

TUUUUUUUUUUUUUSEN tack Line!!!!!!!!!

(Du vet väl att när katten ligger så där på huvet så blir det omslag i vädret!!!!
:-)

Slår aldrig fel här hemma.....)

Nospuss tebaks!!

F

brutaltlagom sa...

Skriv så det ryker säger du...och jag som har lite skrivkramp=)!!!Damen känner press=)... hehe NÄE,men på något vänster har jag hamnat hemma med en hög tvätt... men lite mer bilder har jag lagt upp=)...
Och jag har mer på G
Puss och godnatt...

P.S//Ge dina söta katter en puss från mig och säg till dom att sova inatt så du känner dig utvilad imorgon=)

FåFängans Hem sa...

Tjohoooo busiga Line thiihi!

Åh vad roligt det är när man får ett inredningsryck!!
Och fort ska det helst gå oxå haha, iaf för mig, hjärtat slår dubbelvolter och det kastas runt saker , t o m katten går o gömmer sig! Bäst att akta sig tänker han innan man råkar få en kudde i huvvet!

Sen tar man flera steg tillbaka och kollar av utsikten att allt ligger rätt!! haha :)

Och hos dig ligger ALLT RÄTT! =)
Väldigt fina bilder du visar oss lyckliga!

Du e en riktig kreativ duktig tjej!! I want to pick your brain på inredning :)

ÅÅÅ Elsa bebis, dom är så söta när dom lägger sig som små kringlor :)

Massa massa kramisar for u from me!

FåFängans Hem sa...

Ps

Henrik ( min kille ) vi har firewox oxå ( mkt bättre än explorer tycker vi med ) och jag berätta om ditt lägga kommentar problem hos mig och enl honom går det om man väljer anonym i listan när man kommenterar....Nu har du säkert provat det men jag tänkte ge dig tips.

För det borde ju gå även med Firewox liksom...fast det är ju väldigt gulligt av dig att byta program så du kan ge mig en kommentar i mina inlägg :) Jag har gjort i mina inställningar så det ska vara så problemfritt som möjligt att kommentera.

Puss o kraaaaaaaaaam :)

Anonym sa...

Åhh, vilken fin liten Elsa som ligger där. Ser verkligen avslappnat ut.
Kram

Roses & Angels sa...

Godmorgon! MEN vilken söt kisse du har! älskar katter. :-) Kram Christa

Lina sa...

Härlig låt du möter oss med:) Blir verkligen glad!
/Lina

Viola sa...

Vilken goding, tänk att jag inte kan ha en misse om det vore möjligt skulle nog ett hel kompani bo hos mig, snälla Line hur gör man för att kunna klicka in sig direkt till tävlingen, kommer inte ihåg, skulle vilja ha i kommande inlägg te x klicka här så kommer du in direkt på tävlingsinlägget, tror du att du kan förklara lite enkelt för tröga VIOLAN Som glömmer så lätt, puss

LillaFlisan sa...

Var bara tvungen att få mig en liten pälsados!!

Imorrn är de freda!!!!

Hurra!

puss

F

Interiörboden sa...

Hej!

Vilken sötnos :)
Jätte fin !!!

Ha en jätte bra kväll.
Kram Sandra

heavenandearth sa...

Hej!!

Vilken goosing!
Såå söt!

Ha en skön helg!
Kram! Iréne

RANA sa...

Å vilken mjuktuss. Så söt!!!

Jag vill tacka dig för dina fina ord hos mig. Jag blev varm och glad.

Kramar, Rana

FåFängans Hem sa...

Hej hopp nu e det jag igen =)

tänkte ge dig ännu en kompimangis hihi....o vet du vad det e?

jo det ska jag tala om ;)

Jag ska läsa din blogg nu från inlägg nr 1 !! för nu har jag fått dille + pippi på ditt så fina hem sådetså :)

Trevlig helg och en kram till dig på alla hjärtans dag från mig.

Haha jag rimma.

// Anna Fåfängans hem

Jen sa...

Tack för kommentarerna om min blogg.

Hoppas att du får en trevlig helg, själv ska vi fira våran lilla prinsessa som blir ett år idag.

Ha det gott! / Jen

Elisa Day sa...

Vilken söt pälskling! Vet du, jag hittade din blogg idag. Och jag blev så glad av den att jag nu kollat igenom hela bloggen! :D Hann bli lite less på musiken, men det var det värt. Du har så charmig blogg och charmigt hem och charmiga katter och jag vet inte allt. Du hamnar direkt under mina favoriter. Har också en pälskling hemma, så gissa om jag tycker om dina kattbilder. Kram

Mizty sa...

Har varit ute i SOLEN och promenerat och funderat på namnförslag till liten katt. Än har aldrig någon av mina katter behållt sitt namn byte har skett när karaktärsdragenvisar sig.....

Pssst:Falköga såg att avigsidan var uppåt.

Hjärtekramar
Mizty

Anonym sa...

Kan ta upp till 3 veckor innan man får svaret.. Lite lång tid kan man tycka..
Önskar dig en trevlig kväll.
Kram

Roses & Angels sa...

HEJ! Jepp visst får du awarden!!! OCH jag måste klarlägga en sak! JAG har inte gjort hela bilden själv, utan redigerat den med texten! :-( Jag har skrivit det i ett eget inlägg. Har fått så mycket beröm och jag ville ju verkligen inte vilseleda någon. Skrev väl lite otydligt! Hoppas du vill ha den ändå! Ha en bra alla hjärtans dag! Kram Christa

heavenandearth sa...

Hallojsan!

Japp, trist när saker går sönder..

Men precis som du sa så var det bara att lämna in den! Jag fick en ny på stående fot!
De var alldeles nya för affären o dom hade inte fått in ngn tidigare med det felet.
En pytteliten plastgrej under den utbytbara spetsen hade gått sönder..

Men nu har jag en ny o imorgon ska jag sätta fart igen!

Ha en härlig Valentin!!
Kraaam!
Iréne

Unknown sa...

Åhhh din Elsa är så söt där hon sover,jättegullig kisse du har!!!
Jag älskar katter,har själv tre stycken.=)

Kram och nospuss till Elsa!