fredag 22 augusti 2008

Höst i luften

Hej! Har precis avslutat min första arbetsvecka efter tre veckors semester. Konstigt att man alltid känner sig helvimsig när man börjar jobba igen, hela tiden får man ursäkta sig för att man springer runt som en yr höna och inte hittar bland alla nya varor...och vilka färger finns den här i? Och hur är passformen på dessa? osv. PUST!

Nu börjar det kännas att det är höst i luften, lite krispigare på något sätt. Härligt med en ny säsong och en ny årstid. Som att allt börjar om på nytt. Hösten passar mig! Jag älskar stickade plagg, lager på lager och att tända levande ljus, fika och ligga i ett varmt bad efter kvällspromenaden...ett annat plus med hösten är ju att man inte behöver ha så dåligt samvete för att man är en sån´ husmus, som bara vill stanna hemma och pyssla.

I kväll blir det kräftskiva med familjen, och så ska jag fira långhelg (ledig lör,sön,mån). Hoppas också kunna lägga in lite fina bilder nu när jag börjat få kläm på tekniken.

Ha en supermysig helg alla bloggvänner, så ses vi snart.

Inga kommentarer: